O nás

Co se reportování času stráveného na projektu týče, stali jsme před stejným problémem jako Vy: Chceme, aby se vývojáři mohli soustředit na to nejdůležitější - tedy na práci. Na druhou stranu jsme potřebovali získávat co možná nejrelevantnější informace o jejich pracovním nasazení v co možná nejpřesnější formě. Detailní reporting od každého vývojáře dokáže spotřebovat hodiny, které následně na projektu mohou chybět. Nehledě na to, ze nemusí byt precizní, protože málokdy je reálně možné reportovat opravdu každou činnost tak, aby to zaměstnance neúměrně nezatěžovalo.

Díky Office Timeru jsme dokázali tyto zdánlivě nemožné věci skloubit. Zaměstnanci nejsou obtěžovani nadměrnou administrativou a nám se dostává kvalitních, pravidelných reportů. Již žádné další nespokojené připomínky při vyplňování timesheetů jednou týdně a nahromaděné stohy papírů s poznamenanými počty hodin na konkrétních projektech.

Chceme se s Vámi podělit o naši zkušenost. Neváhejte a zaregistrujte se pro stažení zkušební verze. Mate jedinečnou příležitost učinit vykazování práce rychlou a bezproblémovou činností.

 

Poznejte náš tým

Petr Štěpka | Divizní ředitel

Petr je držitelem myšlenky produktu Office Timer. Podílel se na základních konceptech jednotlivých funkcionalit a zodpovídá za další rozvoj tohoto produktu.

 

David Rouča | Architekt a senior developer

Náš softwarový architekt David Rouča je zodpovědný za přípravu architektury a tvorbu jednotlivých modelů, popisujících funkcionalitu celé aplikace.